خلاصه فیلم Below Zero 2021 و نقد و بررسی آن (لینک دانلود با کیفیت های مختلف)

نگاهی به فیلم جذاب زیر صفر Below Zero 2021 + تصاویر و لینک دانلود

در فیلم مهیج و جذاب زیر صفر Below Zero ساخته کشور اسپانیا در سال ۲۰۲۱ مأمور پلیسی برای نخستین بار ماموریت انتقال زندانیان را به عهده می گیرد؛ اما در حین انتقال، ماشین مورد حمله قرار گرفته و متوقف می شود! ادامه فیلم سراسر هیچان و جذابیت است…

زیر صفر Below Zero 2021 خلاصه فیلم نقد و بررسی فیلم دانلود با لینک مستقیم و حکم کم زیر صفر با کیفیت بالا

مجله اینترنتی پارسی گو: فیلم زیر صفر Below Zero فیلمی مهیج و جذاب است که در سال ۲۰۲۱ تولید شده است. در این فیلم که ساخته کشور اسپانیا است مامور پلیس وظیفه شناسی برای اولین بار مأمورت می یابد تا زندانیان را منتقل کند. او که در این کار تجربه ندارد، در محوریت و متن فیلم قرار دارد… در حین انجام فرایند انتقال، ماشین مورد حمله قرار گرفته و متوقف می شود… ادامه فیلم سرشار از هیجان است و پیشنهاد می کنیم این فیلم را دانلود کرده و مشاهده بفرمایید. لینک دانلود فیلم با کیفیت عالی (و همینطور اگر تمایل داشته باشید با حجم کم و کیفیت متوسط) در ادامه قرار داده شده است. همچنین نقد و بررسی این فیلم را هم از دست ندهید! با ما همراه باشید:

معرفی فیلم زیر صفر Below Zero تولید شده در سال ۲۰۲۱

فیلم زیر صفر یکی از فیلم های مهیجی است که در سال ۲۰۲۱ تولید شه است. آپ تی وی (uptvs) می نویسد: در فیلم زیر صفر در یک جاده متروکه ، ماشین حمل و نقل زندان مورد حمله‌ای وحشیانه قرار می‌گیرد. مارتین ، پلیسی که رانندگی می‌کرد ، زنده می‌ماند و سعی می‌کند موقعیت خود را تقویت کند در حالی که حمله کنندگان به دنبال راهی برای کشتن او هستند و…

فیلم زیر صفر Below Zero محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Lluís Quílez در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. در فیلم زیر صفر بازیگرانی چون Àlex Monner، Andrés Gertrúdix، Ángel Solo، Carla Chiorazzo، Édgar Vittorino، Eva Manjón، Florin Opritescu، Isak Férriz، Javier Gutiérrez، Jimena Chiorazzo و… به ایفای نقش پرداخته اند.

حتما بخوانید

قاتلان ماه کامل بهترین فیلم سال شد + جزئیات

دوستی ها (doostihaa) می نیسد: داستان فیلم در مورد یک ماشین حمل و نقل زندانیان است که در جاده‌ای متروکه مورد حمله وحشیانه عده‌ای قرار میگیرد. در این میان مارتین، پلیسی که رانندگی ماشین را برعهده دارد، زنده مانده و تلاش میکند موقعیت خود را حفظ کرده و جان سالم به در ببرد. اما مهاجمان نیز به دنبال راهی هستند تا به زندگی او پایان داده و…

فیلم سینمایی زیر صفر یا بیلو زیرو (Below Zero) که با نام (Bajocero) نیز شناخته میشود فیلمی جنایی، اکشن و ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۱ کشور اسپانیا به کارگردانی لوئیس کوئیلز است که توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس NETFLIX منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز فرناندو ناوارو و لوئیس کوئیلز برعهده داشته و بازیگرانی چون خاویر گوتیرز، کارا الجالده، لوئیز کالخو، آندرس گرترودیکس، ایساک فرریز، ادگار ویتورینو، میکل ژلابرت، فلورین اوپریتسکو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۱ در آمریکا منتشر شد. نسخه دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی این فیلم را میتوانید با لینک مستقیم به صورت سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده از طریق لینک انتهای همین پست (یا اینجا و اینجا) دانلود کرده و از تماشای این فیلم جذاب لذت ببرید.

حتما بخوانید

دانلود فیلم هنوز ترینیتی هستم با دوبله فارسی و کیفیت عالی

پوستر فیلم زیر صفر

در این پوستر، مامور پلیس در محوریت تصویر قرار دارد… اما طراح به زیبایی هم سرمای شدید هوا را تصویر کرده است و هم صف خلافکارانی که در حال سوار شدن به ماشین انتقال زندانیان هستند را در بک گراند یا پشت سر مأمور قرار داده است. همچنین اسلحه ای که در دست مامور پلیس قرار دارد، به ما نوید یک فیلم مهیج و جذاب را می دهد!

پوستر فیلم مهیج زیرصفر را مشاهده بفرمایید:

پوستر فیلم زیر صفر

پوستر فیلم زیر صفر

اگرچه پوسترها و تصاویر زیادی از این فیلم منتشر شده است، اما تصویر فوق پرکاربردترین و زیباترین پوستر است که در پشت صحنه، محکومانی که به نوبت در حال سوار شدن به ماشین حمل زندانیان هستند، شمه ای از داستان را نشان می دهد. افسر پلیس که نقش اصلی فیلم است هم اسلحه در دست در محور این تصویر قرار دارد.

حتما بخوانید

نقد و بررسی فیلم ۱۹۱۷ + تصاویر و نظر منتقدان

نقد و بررسی فیلم مهیج و تماشایی زیر صفر (Below Zero 2021) به همراه داستان فیلم

در این بخش به نقد و بررسی فیلم مهیج و جذاب Below Zero 2021 می پردازیم. کدومو (kodoumo) درباره این فیلم می نویسد: فیلم جنایی زیرصفر محصول سال ۲۰۲۱ اسپانیا است که از نتفلیکس پخش شده است. این فیلم درباره‌ی حمله به یک ماشین حمل زندانیان است. انواع خشونت و دلهره در این فیلم وجود دارد و بدزبانی و سیگارکشیدن در آن دیده می‌شود. (هشدار: این فیلم برای کودکان توصیه نمی شود!!) صحنه‌های برهنگی، مسائل اخلاقی و نوشیدن الکل در آن وجود ندارد، اما درباره‌ی آن‌ها صحبت می‌شود. البته ممکن است در نسخه‌ی اصلاح‌نشده برهنگی کامل مردان وجود داشته باشد.

«زیر صفر» یک فیلم جنایی است که خشونت آزاردهنده توأم با خونریزی دارد و ناهنجاری هم در آن به چشم می‌خورد. اما این فیلم روایتی از زندگی در یک کشور دیگر و فرهنگ آن را به ما نشان می‌دهد که می‌تواند موضوع خوبی برای گفت‌وگو باشد. مثل اینکه رواج ناهنجاری اجتماعی، روابط آزاد و نوشیدن الکل موجب چه معضلاتی شده است.

حتما بخوانید

فیلم جن گیری از دختر آذربایجانی!

خلاصه داستان فیلم زیر صفر / داستان فیلم Below Zero 2021

یک مأمور پلیس برای اولین‌بار وظیفه‌ی انتقال زندانیان را برعهده می‌گیرد. در حین انتقال، ماشین حمل زندانیان مورد حمله قرار گرفته؛ متوقف می‌شود و به آن شلیک می‌شود و دو افسر پلیس زخمی می‌شوند. در این حین زندانیان موفق می‌شوند درِ سلول‌های خود را باز کنند. پلیس زخمی سعی می‌کند این فضا را مدیریت کند، اما شخص حمله‌کننده یک درخواست دارد. او یکی از زندانیان به نام نانو را زنده می‌خواهد.

نانو تنهاکلید خروج از ماشین را می‌خورد تا راهی برای تحویل‌دادنش وجود نداشته باشد. درادامه، میگل شخصی که به ماشین حمله کرده، آن را ربوده و روی یک دریاچه یخ‌زده می‌برد و آن را غرق می‌کند، اما یک پلیس و دونفر از زندانیان می‌توانند خود را نجات دهند. میگل همچنان به دنبال نانو است و در این قسمت می‌فهمیم که نانو به‌طرز وحشیانه‌ای به دختر میگل تجاوز کرده و او را به قتل رسانده است.

نمایی از فیلم زیرصفر Below Zero ساخته کشور اسپانیا در سال 2021 Spain

نمایی از فیلم زیرصفر Below Zero ساخته کشور اسپانیا در سال ۲۰۲۱ Spain

در ادامه جزئیات فیلم را مرور خواهیم کرد که شامل معرفی بازیگران و عوامل فیلم، اسامی شخصیت های داخل فیلم، معرفی نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و… است.

جزئیات فیلم زیرصفر / عوامل فیلم Below Zero 2021

کارگردان: لوئیس کولیز Lluís Quílez

نویسنده: فرناندو ناوارو، لوئیس کولینز
Fernando Navarro,Lluís Quílez

تهیه‌کننده: مورنا فیلمز Morena Films

بازیگران: Javier Gutiérrez, Karra Elejalde, Luis Callejoand Patrick Criado

حتما بخوانید

معرفی سریال مردگان متحرک (خلاصه ۱۰ فصل سریال)

شخصیت‌ها و بازیگران فیلم زیرصفر Below Zero 2021

مارتین: افسر پلیسی که مسئول حمل‌ونقل زندانیان و نقش اصلی فیلم است.

رامیس: فردی که به‌خاطر دزدی به زندان افتاده، در ماشین انتقال به زندانیان کمک می‌کند تا از سلول‌هایشان بیرون بیایند و در انتهای فیلم پلیس را از ماشین نجات می‌دهد.

نانو: پسر جوان زندانی که مقصر همه‌ی اتفاقات است.

میگل: مردی که به دخترش تجاوز شده بود و او را کشته بودند و داستان فیلم ماجرای انتقام‌گیری اوست.

کشور سازنده: اسپانیا

کمپانی سازنده: آمروز پروداکسیون، فیلم فاکتوری

لینک دانلود فیلم زیر صفر Below Zero 2021 با کیفیت عالی

شما عزیزان می توانید فیلم جذاب و مهیج زیر صفر Below Zero 2021 را با کیفیت فوق العاده از لینک های زیر دانلود کنید:

شما عزیزان می توانید فیلم زیرصفر Below Zero 2021 را در کیفیت های مختلف از طریق دو لینک بالا دانلود بفرمایید و از تماشای این فیلم جذاب و مهیج لذت ببرید.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *